bungle bungle - Reisverslag uit Kununurra, Australië van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu bungle bungle - Reisverslag uit Kununurra, Australië van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

bungle bungle

Door: Jacqueline

13 Februari 2013 | Australië, Kununurra

12-2 vanochtend is het vroeg opstaan want we moeten om 6.45 op het vliegveld staan voor een rondvlucht boven het Purnululu NP (bungles bungles). In een klein Cessna'tje rammelen we over de baan en een paar tellen later zitten we in de lucht. De vlucht tot aan het park is ongeveer 20 minuten. We vliegen tussen de buien door! een geweldig moment om mee te maken. Boven de Bungles vliegen we ook zo'n 20 minuten, maken veel foto's en met de minuut wordt Jacq beroerder... Een machtig mooie tocht, gelukkig staan we anderhalf uur later weer aan de grond. Na nog enkele boodschappen gaan we weer met onze campertjes de weg op naar Kununurra. Een lange tocht maar wel een mooie. Langs het NP mooie bergen en mooie luchten ivm de enorme hoos- en onweersbuien. Wij krijgen maar 1 fikse bui op onze auto. Denk je dat het inmiddels is afgekoeld.... doe je de autodeur open en staat buiten gewoon nog steeds de verwarming aan. Vandaag overschrijden we de 5000 km.

13-2 Vandaag uitslapen want een hele korte tocht van 70 km brengt ons bij Lake Argyle. Een mooie camping bij een mooi stuwmeer. Vanuit het zwembad kijken we zo op het water en de mooie rooie rotsen uit. Vandaag weer een enorm warme dag maar gelukkig brengst het zwembad heerlijke verkoeling.

• 13 Februari 2013 - 12:02

Ma:

leuk om jullie verhaal weer te lezen,ben echt jaloers op jullie......wat een reis!
    nog hoeveel dagen?
    lieve groet ma

• 13 Februari 2013 - 17:11

Patricia.:

Laatste keer bungle bungle?? en dat tussen buien door, heldhaftig zijn jullie.
    geniet ervan verder. groet Patricia

• 13 Februari 2013 - 20:50

Mathilde B.:

Hey hoi, zo te horen/lezen genieten jullie enorm. Ga nog even door zou k zo zeggen :) t Is hier maar guur weer, dorre boel nog buiten, dus geniet van zon, warmte, blauwe luchten en mooie kleuren! t Is zo maar weer voorbij. Take care! Grtz