Weer thuis - Reisverslag uit Meppel, Nederland van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Meppel, Nederland van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Jacqueline

31 Oktober 2013 | Nederland, Meppel

Woensdag om 3 uur opgestaan. De vlucht naar Parijs vertrok volgens schema en wij ochtend zowaar business-class zitten. Eduard genoot en Jacq die normaal altijd slaapt kon dit keer niet slapen.. Ook volgens schema geland op Charles du Gaulle waar we pas 2 uur later van het terrein vertrokken, helaas zonder tas. Deze wordt hopelijk nagebracht.. Net in de drukte verlaten wij het vliegveld, minstens een half uur staan wij in de rij om de tolweg op te komen (kan er nog wel bij). Na een hele lange reis, rijden we de auto donderdagochtend 1.30 de oprit op en slapen we weer in ons eigen bed.

• 31 Oktober 2013 - 18:04

Carien:

In ieder geval weer veilig thuis!! Lekker geslapen in jullie eigen bed?
    Wij hebben weer genoten van jullie reisverhalen! Lekker bijkomen en
    Genieten van het Nederlandse weer

• 31 Oktober 2013 - 21:29

M Doze:

Hoi mijn kinderen wat hebben jullie weer een geweldige reis gehad.
    Fijn dat we mee mogen genieten van de belevingen die jullie hadden.
    Na alle vermoeide fiets ervaring zit het er weer op,gelukkig weer thuis
    zonder ongelukken al liep het soms iets tegen.
    Tot gauw !!!!! Mams

• 02 November 2013 - 22:22

Alice Tukkers:

Hoi J&E,
    Wat weer een mooie reis. Leuk om de verslagen te lezen. Nu nog even nagenieten. Ik kom volgende week wel even buurten op kantoor.
    Groeten Alice Tukkers

• 15 November 2013 - 19:34

Ingrid En Roel:

Hey kanjers,
    Net even al jullie verslagen gelezen, wij hadden immers geen beschikking over ons hotmailaccount (code vergeten!!). Alle reisellende maar gauw vergeten (doen wij ook), hoewel er nog wel e.e.a. geclaimed moet gaan worden. Onze thuisreis verliep (eindelijk een iets) volgens schema en storten ons nu op alle post/email en natuurlijk die paar foto's......
    Uit jullie verslagen maken we op dat jullie alle pracht van M. hebben mogen beleven, we zijn vanzelfsprekend ook weer benieuwd naar de foto's (Album Aus. al klaar, Jaq.?).
    We spreken elkaar, groetjes uit brrrrr. AP