Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

Perth

Door: Jacqueline

28 Januari 2013 | Australië, Perth

26-01-2013 – Vlucht Amsterdam-Perth (via Kuala Lumpur)
15.30 brengt Bennie, onze buurman, ons naar het station in Meppel. Met de rechtstreekse trein, via de Hanzelijn zijn we bijna 2 uur later op Schiphol waar Roel en Ingrid ons al op staan te wachten.
Als we naar de gate lopen, zien we helaas dat we 2 uur vertraging hebben…

27-01-2013
Na bijna 12 uur in de lucht hebben gehangen landen we op Kuala Lumpur. Onze stopover, officieel 4 uurtjes, is mooi ingekort door de vertraging op Schiphol.

28-01-2013 – Perth
Volgens planning landen we om 1.35 op Perth. We bereiden ons voor op een lange douanecheck maar het loopt gesmeerd dus voor we er erg in hebben, staan we al buiten. Alhoewel het midden in de nacht is, is het toch nog 22 graden. De taxi’s staan in de rij dus ook dat is snel geregeld. Al met al zijn we supersnel en liggen we gedoucht en wel om 3 uur in ons bed van het Sullivan’s hotel.
8 uur gaat onze wekker. Rustig wakker worden, douchen en even na 9en stappen we naar buiten op zoek naar een ontbijt. We komen in St.Georges Tce terecht bij Dome. De hele dag lopen we door het centrum van Perth en eindigen met een wandeling in Kings Park wat direct boven ons het is gelegen. Na een verkoelend biertje in het Hotel lopen we naar de brug voor een paar avondfoto’s van de skyline.

• 28 Januari 2013 - 18:15

Ma :

dank je wel voor de sms, en het nu zo snel een reis verslag !
    hoorde net voor de radio dat waarschijnlijk om 7 uur onze koningin haar aftreden bekend
    zal maken.
    hele goede en mooie vakantie gewenst, doe voor zichtig met links rijden.!!
    dikke knuffel ma

• 28 Januari 2013 - 21:11

Janine:

Jullie zaten zaterdag al in de lucht voor ik er erg in had. Maar wil jullie nog even een hele fijne vakantie wensen.
    Groetjes, Janine

• 28 Januari 2013 - 21:47

Jan En Marianne:

Hoi Eduard en Jacqueline,
    Heel veel plezier bij de Aussies gewenst, enne Eduard: je kunt beter in de lucht richting de zomer vliegen, dan kijken naar al die roodwitte ellende bij Studio Sport gisteravond...! Haagse groetjes van Jan en Marianne

• 29 Januari 2013 - 07:04

Cees Van Oorschot:

Hallo Jacqueline & Eduard,
    Zo te lezen goede vlucht gehad, lekker weer om aan te komen en te wennen na de kou in ons "kikkerlandje", waar het ijs uit de sloten verdwijnt voor een bak water uit de hemel.
    Eduard je krijgt een nieuwe Baas, Koning Wim Lex.
    Vanuut de Emmastraat een heel fijne vakantie toegewenst en geen dingen doen die wij ook niet zouden doen ;-)))))). Groet Van & Cees

• 29 Januari 2013 - 15:05

Patricia:

het lijkt hier wel lente! 13 graden, komt wel even goed uit, alle deuren en ramen open, de vloer is geschuurd en in de olie gezet, de muren geverfd, dus luchtjes genoeg. We bivakkeren boven en verlangen naar een vakantie in de verre. Hopen snel op mooie reisverslagen van de out-back. geniet ervan groet Patricia

• 29 Januari 2013 - 21:49

Wim En Marjan:

Goed om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn!. Hadden we natuurlijk al wel gehoord, maar toch...
    We gaan jullie reisverhalen bijhouden! Have Fun! X Wim en Marjan

• 31 Januari 2013 - 09:18

Roelie:

Hoi Eduard en Jacqueline,

Geniet lekker van jullie vakantie.
    Leuk om zo mee te kunnen lezen.
    Wat een prachtige ervaringen. Zou zo met jullie willen ruilen :)

Groetjes Roelie