onderweg - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

onderweg

Door: Jacqueline/Eduard

18 September 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Donderdagochtend om 9.00 uur vertrokken met de auto naar vliegveld Dusseldorf. De reis verliep zeer voorspoedig. Het inchecken van de fietsen was gelukkig geen probleem (nu nog afwachten in welke staat we ze terugkrijgen op Islamabad). Onze vlucht had ongeveer een half uur vertraging. Maar gelukkig reizen we vooruit in de tijd dus dat half uurtje is snel weer goed gemaakt...
We staan nu na 6 uur vliegen op Dubai. Het is hier 2 uur 's nachts en nog 33 graden! Om half 4 (2 uur later dan in nederland) vertrekken we van hier naar Islamabad waar we naar verwachting om 8.30 uur arriveren (4 uur later dan in nederland). We kijken nu al uit naar het shoppinguurtje om 2 setjes Pakistaanse kledij te kopen waar we de komende 17 dagen in gaan rondlopen...
Groetjes Eduard en Jacqueline

• 18 September 2009 - 07:35

Alie:

Heeeeeeeel veel plezier !!!

• 18 September 2009 - 11:05

Peter Van Rooyen:

Vergeten jullie een goede reis toe te wensen, maar bij deze hopelijk goedgemaakt, hoop dat jullie wederom genieten van dit avontuur, en ik zal jullie reisverslagjes met belangstelling lezen.

Groetjes Peter.

• 18 September 2009 - 12:56

Patricia:

met de griep thuis dus dan is het heel erg leuk iets te horen. ik verwacht eigenlijk dat het wel een tijdje duurt voor dat jullie weer een computer hebben en contact kunnen maken. liefs van ons.

• 18 September 2009 - 15:32

Inge:

Hele fijne vakantie saam enne ben benieuwd naar jullie in Pakistaanse kledij.

Geniet ervan!

Vakantiegroeten aan jullie!

• 18 September 2009 - 16:30

Pablo:

ik zal jullie reis volgen.In nood geval ik zou daar sein,in Pakistan,geen problem

• 18 September 2009 - 18:01

Margriet:

Stuur je ook een foto van jullie nieuwe outfit, lijkt me heel leuk wat jullie willen gaan doen succes en wij blijven jullie volgen

• 19 September 2009 - 07:08

Mams:

Zaterdagmorgen hier
    Jullie Ed,Jac+ fietsen is het goed overgekomen.
    Nouw maar verdermet de pr
    reis. Ik ga zo naar Roden
    geniet er van.Liefs v mam

• 19 September 2009 - 18:08

Annette:

Heeeey,

Heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!!! Christina en ik hebben bij de toekomst gegeten, super!! Hebben een gezellige dag gehad, hoop dat jullie ook lekker aan het genieten zijn van de vakantie..

liefs Annette
    ps; ben erg benieuwd na foto's van jullie outfit..