berichtje uit Tha Ton - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu berichtje uit Tha Ton - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

berichtje uit Tha Ton

Door: Jacqueline/Eduard

16 November 2008 | Thailand, Bangkok

Daar zijn we weer. Vanochtend uitgeslapen want we hadden een kort ritje voor de boeg. Pas 9.45uur vertrokken uit Fang. Eerst ff langs de fietsmaker want Edje kon het buitenblad niet gebruiken. Snel en vakkundig gerepareerd. Dus wij weer vrolijk op weg. Het is mistig/bewolkt maar de temperatuur is goed. We fietsen over een mooi landweggetje door kleine dorpjes. Ontzettend mooie uitzichten over de rijstvelden met op de achtergrond de bergen. De bevolking is uitermate vriendelijk, we blijven "hallo" roepen. Zo'n bezienswaardigheid zij voor ons zijn, zijn wij voor hun. Je ziet ze denken "Rare toeristen die met volle bepakking in de hitte fietsen." Inmiddels is de lucht geklaard en is het strakblauw. Gelukkig is de route vlak als je de gaten in de weg niet meerekend... We installeren ons even voor enen in een bungalowtje aan de Mekong rivier. Na een hapje eten (noodles, kip en groente) beklimmen we te voet een berg om uiteindelijk aan de voet van diverse boedha's te staan met een gigantisch mooi uitzicht over de uiterwaarden van de Mekong rivier. Ff relaxen en daarna maar weer uit eten. Het eten is hier fantastisch! (maar Edje mist de pepernoten).
Morgen willen we een bezoekje brengen aan de longnecks. Dus vanavond vroeg te bed zodat we morgen weer fris en fruitig alle indrukken kunnen verwerken.
Groet jacq en ed

• 16 November 2008 - 13:47

Patricia:

zit me een beetje te vervelen en tja daar is een bericht uit Thailand. hebben jullie een laptop bij je of zo gezien de hoeveel berichten. geniet dan genieten wij een beetje mee. zit schaatsen te kijken! en de pepernoten zijn al op. groet patricia

• 16 November 2008 - 14:12

FEMMIE:

we genieten elke dag van jullie belevenissen van je moeder hoorden we dat je vader is overleden toch schrikken ons medeleven hierbij veel sterkte groet zwolle

• 16 November 2008 - 14:54

Alie Martens:

Leuk hoor dat jullie ons zoveel berichten mailen.

Groeten van hier.

• 16 November 2008 - 15:41

Ge Annen:

jacq en Eduard, wij willen je toch condoleren met het overlijden van je vader .met pa lijkt het weer een beetje beter te gaan,hij krijgt veel med om het vocht weg te krijgen, en om zuurstof in het hart te pompen,er is een beschadiging aan de hartspier onstaan. hij is erg emotioneel. wij hopen dat we weer op de goede weg zijn. het is nu zondagmiddag bijna 5 uur liefs ma

• 16 November 2008 - 18:13

Marry Strijker:

Hallo eduard en jacqelien,
    We krijgen de berichten van Jan J doorgestuurd, jullie maken ons wel jaloers! Veel zien en veel meemaken, geniet ervan. Henk en Marry Strijker

• 16 November 2008 - 18:23

Henk Geertje Stefan:

hoi jacqueline en eduard

We kregen jullie smsje en schrokken er wel van Bij deze willen we jullie
    condoleren met het overlijden van je vader
    Uit de verhaaltjes die we lezen hebben jullie het wel naar jullie zin
    Maak er verder nog wat van en sterkte verder
    Veel liefs henk geertje en stefan

• 16 November 2008 - 20:21

Alie:

Knap hoor dat jullie alle belevenissen zo bijhouden en erg leuk ook om te volgen. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben daar! Ik lees uit andere reacties van het overlijden. Wat naar als je dan zo ver weg bent. Gecondoleerd en veel sterkte. Groet Alie PS Don't worry, ik bewaar wel een paar pepernootjes!

• 16 November 2008 - 21:51

Hilma:

hey vakantiegangers. Al een paar x geprobeerd een berichtje achter te laten. (niet gelukt dus!)We volgen jullie reis met veel plezier. k was helemaal perplex gisteren, maar vond het heeel erg leuk. Jullie krijgen de groeten van Sint en Piet, de pepernoten liggen in de kast!
    Jacq een hele dikke knuffel uit Ruinen, we denken aan jullie!kus J&H

• 17 November 2008 - 07:09

Jacob:

Hoi Jacq en Ed,

Ik las en hoorde dat je vader is overleden Jacq, hierbij mijn medeleven en veel sterkte samen.
    Zal jullie blijven volgen

• 17 November 2008 - 07:31

Marcel & Anita:

Hoi Jacqueline & Eduard,

Bij deze willen wij jullie condoleren met het overlijden van de vader van Jacqueline.

Groetjes Marcel & Anita

• 17 November 2008 - 08:28

Ingrid De Veer:

Hallo daar vakantiegangers,

lees met veel plezier al jullie berichten. De atlas is bij de hand. Lees in de reakties dat je vader is overleden. Dat is toch wel effe schrikken. Bij deze onze condoleances!

We vinden het trouwens bewonderenswaardig hoeveel berichtjes jullie kunnen sturen. Hartstikke leuk! En dan de mooie uitzichten en het lekkere eten... dat zal weer tegenvallen straks als je zuurkool op je bord krijgt (ook lekker hoor). De Sint bracht Roel trouwens ook op vakantie altijd marsepein... daar niet????
    Veel plezier, Roel & Grid

• 17 November 2008 - 09:09

Jan En Jannie Jansen:

Hallo Eduard en Jacqueline

Bedankt voor de informatie. Het is fijn om te lezen dat jullie genieten.

groeten

Jan en Jannie

• 18 November 2008 - 12:37

Zorgadminstratie:

Hallo Jacqueline en Eduard.
    Hierbij willen wij jullie condoleren met het verlies van Jaqcueline haar vader.
    Veel sterkte!! En ondanks alles nog een fijne tijd in Thailand.
    groetjes van Hilda, Sjaan, Ilse, Margriet, Janine en Gerda