Sinterklaas in Laos... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu Sinterklaas in Laos... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

Sinterklaas in Laos...

Door: Jacqueline/Eduard

05 December 2008 | Thailand, Bangkok

Wij hebben vandaag de hele dag door de stad gesjouwd maar we zijn Sinterklaas niet tegen gekomen. Bestaat hij wel....?
Er is er maar 1 natuurlijk en die is bij jullie!!! STOM.

Vanuit een wederom bloedheet Laos wensen wij jullie een prettige sinterklaasavond. Wij gaan ervan uit dat hij veel leuke cadeautjes voor jullie (en ons..)heeft meegenomen. En niet stiekum die van ons uitpakken! Hopelijk heeft hij wel wat pepernoten voor Eduard achtergelaten want daar zeurt hij de hele vakantie al over.

Wij gaan zo weer aan de oevers van de, bijna droge Mekong rivier weer Phad Thai eten en genieten van een prachtige zonsondergang. Morgen verlaten wij Laos en gaan grens weer over naar Thailand. Eduard gaat ervan uit dat de 70 dollar (geld voor 2 visa) die wij betaald hebben om Laos binnen te komen nu weer terugkrijgen (dombo..)

Nogmaals een fijne pakjesavond.

Groetjes Eduard en Jacqueline

• 05 December 2008 - 09:20

Patricia:

bijna on line! noud staat de laatste dingen voor de fiets te doen, verder is alles gepakt.. Eduard is soms wat simpel, maar ja jacq dat went vanzelf hoor. gek he dat we zondag alle vier in thailand zijn. geniet van de laatste dagen en tot in januari ergens groet van noud en patricia

• 05 December 2008 - 09:34

Elly:

Hoezo pepernoten, als hij die wou hebben had hij voor Sint terug moeten zijn! Wij eten ze vanavond allemaal lekker zelf op!
    Groetjes Elly

• 05 December 2008 - 13:26

Christel:

Hallo dan
    Eindelijk een berichtje van mij.
    Ik volg alles wel op de voet hoor!!!Leuk om te horen waar jullie zijn en wat jullie zoal doen.
    Heb dus ook de minder leuke berichten gelezen :-( wel goed en dapper dat je er met elkaar voor gaan en er van blijven genieten.Het is daar ook prachtig.Wat de sint betreft..ik eet wel extra pepernoten en chocolade letters voor jullie ha haaa.
    Nou toppers GENIET nog ff van alles en tot gauw liefs Christel