final destination na 1465 km - Reisverslag uit Udon Thani, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu final destination na 1465 km - Reisverslag uit Udon Thani, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

final destination na 1465 km

Door: Jacqueline/Eduard

08 December 2008 | Thailand, Udon Thani

Hallo Allemaal,

Waarschijnlijk de laatste mail uit Thailand. We hebben ons einddoel Udon Thani bereikt na 1465 km trappen!

Gisteren hebben we een luie dag gehad in Nong Khai. Een klein stukje over een marktje gelopen en voor de rest in een hangmat gehangen om een boek te lezen; dit met uitzicht op de Mekong met aan de overkant nog steeds Laos. Mut Mee's is een zeer relaxte plaats met overheerlijk eten en een echte aanrader voor wie onderdak zoekt in Nong Khai.
Aan het eind van de dag heeft Jacqueline zicht lekker laten verwennen met een oliemassage (terwijl Eduard zijn tijd verdoet achter de computer om een volgende fietsreis uit te zoeken...)

Vandaag de laatste echte fietsdag; van Nong Khai naar Udon Thani (90km). De eerste 25 kilometers fietsen we over de vluchtstrook van een snelweg (niet druk). We slaan linksaf en fietsen met een omweg van 40 km via Phen naar Udon Thani (we hadden ook verder kunnen fietsen over de snelweg). Een mooie omgeving; lekkere rustige weg en wind tegen maar gelukkig is het weer een warme stralende zonnige dag. Onderweg een overheerlijke sandwich gegeten die we uit Mut Mee's hadden meegenomen. Al vroeg in de middag bereiken we ons hotel in Udon Thani. 1 dag te vroeg; dus morgen nog een rustdag aan het zwembad. Onze fietsdozen die wij in Chiang Mai per post hebben laten opsturen zijn er ook. Dus morgen niet alleen rusten maar ook de fietsen weer in de dozen pakken, als we de trappers eraf kunnen krijgen want die zijn natuurlijk moervast getrapt in de bergen..

Woensdag kunnen we eerst nog uitslapen want onze transfer naar het vliegveld vertrekt pas om 10.00 uur. En daarna worden het lange uren wachten en hangen totdat wij donderdagochtend om een uur of half 7 op Schiphol moeten landen.

Groet van de kilometervreters,
Eduard en Jacqueline

• 08 December 2008 - 11:55

Hilma:

Tis al bijna voorbij, jemig wat is dat snel gegaan!! Geniet nog maar even van de paar dagen rust. Als je thuis komt weet je het wel .....
    Goeie reis terug.

• 08 December 2008 - 12:03

G.annen:

we wensen jullie een goede en veilige reis
    toe, zal blij zijn om jullie weer te zien
    liefs ma

• 08 December 2008 - 15:50

De Erica's:

Wij wensen jullie nog een fijne uitrustdag voor jullie aan de lange terugreis beginnen. Goede reis en tot gauw.
    Groetjes Eddy, Annet, Joost, Mark(c) en Bart(ajax).

• 08 December 2008 - 19:45

Alie:

Geniet er nog even van samen en een hele goeie terugreis toegewenst.

• 08 December 2008 - 21:40

Janine:

De marsepein en pepernoten staan klaar. Goede reis en groetjes.
    Janine