verrot geklommen - Reisverslag uit Mae Chan, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu verrot geklommen - Reisverslag uit Mae Chan, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

verrot geklommen

Door: Jacqueline/Eduard

17 November 2008 | Thailand, Mae Chan

Hallo allemaal,
Ten eerste bedankt voor jullie medeleven. Ondanks dit nare bericht hebben wij besloten onze vakantie door te zetten. Toch genieten we er wel van.
Vanochtend alweer in de mist vertrokken maar het was al wel 19 gr. Na 16 km eerst koffie gedronken in een Karendorp. De man van Reinato Bamboo Guesthouse sprak bijzonder goed engels dus een leuk praatje gemaakt.2 km verderop wederom van de weg afgegaan naar (een zeer toeristisch) Longneck dorp (vrouwen met vele ringen om de nek) Eigenlijk bestond het puur en alleen uit stalletjes met verkoopwaar. De Bath vlogen de portemonee uit...
Wederom op de fiets geklommen en nu moesten we ook letterlijk klimmen. Zo steil! (te vergelijken met de keuterberg maar dan langer) daar was niet tegenop te komen dus hebben we zo'n 2 km moeten lopen in de brandende zon. Het was net na de middag en boven de 30gr. Maar gelukkig komt er na een heuvel ook weer een afdaling. Deze was super fantastisch gaaf. mooie omgeving eigenlijk zonde om met 67km per uur naar beneden te suizen. Na zo'n 65 km kwamen we aan in Mae Chan. In de bungalow eerst op muggenjacht gegaan en de klamboe opgehangen. dus vanacht slapen we in ons tentje. Zojuist terug van het diner: een marktje met allemaal etenskraampjes. Helaas spraken ze geen engels, met wat aanwijzen hebben wij toch heerlijk gegeten.
Aangezien het hier 'savonds al om 6 uur donker is en er niet veel te beleven valt duiken we dus maar even achter het net; vandaar de vele berichtjes.
Groet jacq en ed

• 17 November 2008 - 12:58

G.annen:

jullie zien wel veel moois he ! met pa gaat het weer wat beter ,hij mag maandag middag weer naar zaal toe, het hart is nog onrustig maar de pijn is weg , en hij is niet zo benauwd meer.
    hij is wel langs het randje gegaan! prachtig weer vandaag, volop zon. verder alles goed liefs ma

• 17 November 2008 - 15:17

John, Tineke, Jelmer:

Hallo Jacq en Ed ook namens ons gecondoleerd met het overlijden van je vader. Gaat allemaal goed daar lezen we, Tip voor Eduad, klimmen gaat niet op het grote blad dan wordt het lopen. groet en tot mails

• 17 November 2008 - 16:42

Patricia En Noud:

weet even niet wat ik moet zeggen als ik alles zo lees, gecondoleerd Jacqueline. Zo uit de berichten dacht ik eerst dat het Eduard zijn vader was maar die ligt in het ziekenhuis, uit de andere berichtjes begreep ik dat jou vader is ,Jacqueline
    Wat een akelige situatie voor julie ,zo ver weg en wat te doen. volg je eigen gevoel en je eigen manier van afscheid (weet ik uit eigen ervaring.)Heb begrepen dat jullie doorfietsen, het landschap wordt alleen maar mooier!! groet en sterkte Noud/patricia

• 17 November 2008 - 17:19

Rina:

HOi hoi, ik heb 2x dezelfde mail, vorige mail uit Tha Ton heb ik volgens mij niet goed ontvangen. Tenminste ik heb geen naar bericht gelezen, of was dat een grapje??

• 17 November 2008 - 18:47

Alie:

Hoi, hoi, gelukkig kunnen jullie ondanks de familieomstandigheden wel van de vakantie genieten! Ja, pff klimmen Keutenberg, aiaiai vertel mij wat. Heb nog een "zeer bijdehande" tip: gaat 't te hard?! ff remmuh.... Good luck and have fun !

• 17 November 2008 - 19:17

Peter:

Hoi Bikkels,
    Allereerst wil ik jouw, jaqueline natuurlijk ook condoleren met het overlijden van je vader.
    Ook ik geniet van jullie reisverhaaltjes en merk aan jullie enthousiasme dat het een fantastische reis is,ik kijk uit naar het volgende berichtje, en wens jullie ondertussen nog heel veel plezier en evenzovele veilige kilometers.

Peter.

• 17 November 2008 - 21:28

Femmie:

-vandaag naar de verjaardag van myrthe geweest is negen geworden zondag nog even met wim gebeld het is een stuk kouder 9gr. je auto is in rhooden gesignaleerd gr uit zwolle

• 17 November 2008 - 21:35

Frans En Anja:

He daar,

Allereerst gecondeleerd met het overlijden van je vader, Jacq. Ik hoop dat jullie er nog wel een leuke vakantie van weten te maken. De verhalen zijn in ieder geval erg leuk.

Veel plezier nog.

Groeten uit Beilen

• 18 November 2008 - 09:53

Alie De B:

Ik heb jullie berichtgelezen . Ik wens jullie heel veel sterkt met het verlies van jullie vader.gr Alie