de eerste fietskilometers - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu de eerste fietskilometers - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

de eerste fietskilometers

Door: Jacqueline/Eduard

13 November 2008 | Thailand, Bangkok

Wat leuk om jullie reacties te lezen. Nog leuker is het om te lezen dat jullie heerlijk weer hebben in Nederland (!@#$%^&**&^) Het is nu in Thailandia half 9 's avonds en het is 19 gr.In de korte broek zitten wij even achter de pc om te vertellen dat wij de eerste fietskilometers in de benen hebben. 70 kilometer en de routebeschrijving is perfect (Thanks AWOL!!)Links rijden is af en toe een beetje vreemd, vooral in een bocht naar rechts in een drukke stad als Chiang Mai. Maar de meeste nederlanders kunnen een voorbeeld nemen aan het sociale gedrag van de Thai. Geweldig!! Wij zitten nu echt in een paradijs. Een luxe resort zo goed als voor ons alleen. Wij overnachten in een soort luxe boomhut. Vanmiddag heeft Eduard een echte Thaise massage gehad en voelt nu heel veel spieren waar hij het bestaan niet van wist. Jacqueline lag te pitten in de zon en aan het zwembad. Een zeer zwaar leven hier... Het eten is super lekker en dat voor nog geen 10 euro met zijn 2. Morgen een relatieve korte rit (30 km) maar veel zien. Wij gaan naar het olifanten trainingcentrum en naar zeer bijzonderen grotten (volgens de beschrijving..). Tot nu toe hebben wij het prima naar de zin en willen nog lang niet naar huis (zelfs nog geen ruzie gehad!) Liefs Ed en Jacq

• 13 November 2008 - 13:47

Harmieke:

leuk om jullie verhalen te lezen. En wat een perfecte vakantie hebben jullie volgens mij! Heerlijk genieten van elkaar, van het land en de vrijheid! Groetjes Harmieke

• 13 November 2008 - 13:53

Jan En Jannie Jansen:

Hallo Eduard en Jacqueline,

Wij vinden het heel fijn dat wij de berichten ontvangen en een beetje mee kunnen genieten.

groet
    Jan en Jannie

• 13 November 2008 - 15:09

Alie De Best:

maak je mooie fito's van de grot ,daar zijn wij niet geweest. Maak wel een rit op de olifanten dat is geweldig gr alie

• 13 November 2008 - 15:45

Annet & Annette:

leuk dat jullie het naar jullie zin hebben, blijf er van genieten!!! Wij hebben hier ook redelijk weer, zo koud is het niet!! Voor je het weet begint het zomerseizoen alweer hihi..

Groetjes A & A

• 13 November 2008 - 17:26

Tineke/John/Jelmer:

Hallo fietsers,

Heel leuk dat jullie zoveel kunnen mailen, zodat wij ook het gevoel krijgen een beetje mee te reizen, ga zo door en informeer ons zoveel mogelijk, verder nog heel veel mooie dagen gewenst en geniet ervan.

• 13 November 2008 - 19:05

Patricia:

we komen net allebei van ons werk, komen ogenblikkelijk in een vakantiestemming door het verslag. de grotten zijn trouwens erg leuk! heb vandaag een nieuwe flightbag gehaald voor de fietstassen en het visum aangevraagd! plezier de komende dagen groet van noud en patricia

• 13 November 2008 - 19:10

Lucie:

Tot nu toe lees ik met enige afgunst jullie berichtjes!!!!
    Blijf vooral genieten.

• 13 November 2008 - 19:11

Lucie:

Tot nu toe lees ik met enige afgunst jullie berichtjes!!!!
    Blijf vooral genieten.

• 13 November 2008 - 19:12

Lucie:

Ben niet zo afgunstig dat het berichtje twee keer geplaatst moet worden...

• 13 November 2008 - 19:36

Alie:

Wauw! Wat een supervakantie! Is jullie gegund. Kiek wel goed uut met die olifanten. Groetjes Alie

• 13 November 2008 - 19:49

Femmie:

wat akelig warm is het daar gisteren de dominicanenkerk bekeken met vrienden leuk de drukte van de verjaardagen weer gehad dertien gr. vandaag groetuit zwolle

• 13 November 2008 - 22:18

Henk:

Mooi om mee te genieten. Nog geen Mont Ventoux gezien?

• 14 November 2008 - 07:09

Saskia:

Jullie genieten volop zo te lezen.
    Lijkt me helemaal geweldig zo'n vakantie alleen dat fietsen ..........ben bang dat ik dat iet vol ga houden.
    Veel plezier nog en tot horens.

Groetjes Saskia

• 14 November 2008 - 07:54

Pascal:

Klinkt erg goed.
    Geniet ervan....

Ciao

• 14 November 2008 - 18:02

Jan En Hilma Ook:

volgens velen moeten jullie van elkaar genieten...nou, doe dat later maar. Tied zat nog.
    Let vooral op de weg en op de omgeving. Ik volg jullie een beetje via Earth Google. Mooi man.
    Maak maar een bulte foto's.

• 14 November 2008 - 18:02

Jan En Hilma Ook:

Maak maar een bulte foto's.