Naar het drielandenpunt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu Naar het drielandenpunt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

Naar het drielandenpunt

Door: Jacqueline/Eduard

19 November 2008 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen rond 8.45 uur, na een voortreffelijk ontbijt vertrokken richting het drielandenpunt. Een kort tochie van 44 km. Onderweg hebben wij het opiummuseum bekeken. Was leuk om een keer te zien maar het hoeft niet weer. We zijn er niet stonend vandaan gekomen... Vlak voor het drielandenpunt hebben wij even gegeten om vervolgens het zeer toeristische punt te bekijken. Veel stalletjes met prularia.. Wel een paar leuke foto's gemaakt. Kijk maar op de site. Vervolgens zijn we naar het resort gereden en hebben de rest van de middag aan het zwembad gezeten. De temperatuur liep weer op tot boven de 30 gr. Na een heerlijke douche "samen." zijn we gaan eten bij de plaatselijk Koreaan. Turfhoeden net als bij de Westerbergen Echten (Jan en Hilma!} heerlijk gegeten. Vervolgens naar een internetcafe geweest. De internetverbinding was zo traag als dikke str... in een dunne trechter. Nu zitten wij in het hotel achter de pc en gaan zo slapen. Morgen voorlopig de laatste dag in Thailand en dan gaan we naar Laos.

Op het laatst van de dag kregen wij het bericht dat Eduard's pa met spoed naar Zwolle is gebracht om gecatheteriseerd (moeilijk woord!) te worden. Tijdens de behandeling zijn ze gestopt en gaan nu in een hartteam te overleggen hoe het verder moet. Het is erg spannend hoe dit afloopt.Een tegenvaller na een prachtige dag in het warme Thailand.

Groetjes Ed en Jacq

• 19 November 2008 - 16:23

Annet:

Fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben. Jammer dat er zoveel vervelende dingen gebeuren bij de thuis fronten. Wij wensen jullie nog een mooie tijd toe. En sterkte met alles, want het lijkt ons heel vervelend deze berichten op afstand allemaal moet horen en verwerken Liefs de Ericalaan

• 19 November 2008 - 18:26

Elly:

Leuk om ook een paar foto's te zien!
    Sterkte met je Pa Eduard!
    Veel plezier verder.
    Elly

• 20 November 2008 - 07:57

Hilma:

Leuk die foto's! Hoeveel ringen heb jij al om Eduard?
    Wel een vakantie met hindernissen zeg!
    Veel plezier nog, groetjes J&H