toeristisch trinidad - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu toeristisch trinidad - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

toeristisch trinidad

Door: Jacqueline/Eduard

29 November 2010 | Cuba, Trinidad

Buenos Dias,

Vanuit een warm Trinidad schrijven wij jullie dit berichtje. Gisteren (zondag) zijn wij vanuit Sancti Spiritus op de fiets naar Trinidad gegaan. Een prachtige route door glooiend landschap van een kilometer of 70. Alvroeg waren we hier in Trinidad waar we snel de Casa hadden gevonden. Een 200jaar oud huis net even buiten het drukke centrum (redelijk schoon). De hostess kan erg lekker koken, nu eens geen kip maar vis. En ook niet overvloedig veel maar precies genoeg.Na een nachtrust van 11 uur... konden we aanschuiven aan de ontbijttafel. Na lekker rustig aan doen hebben we hier heerlijk op een terrasje gezeten mensen kijken. Zojuist onze buikjes vol gegeten met pizza en cola van El Rapido (de mac van hier).
De plannen voor morgen zijn om weer eens op de fiets te stappen voor een tochtje van ongeveer 85 kilometer naar Cienfuegos, waar we wederom een dag verblijven omdat dat een erg leuke stad moet zijn.

We vinden het erg leuk om jullie reacties te lezen en zijn soms erg jaloers op het koufront... Wij genieten hier van zo´n graad of 28!

Groetjes vanaf Cuba,
Eduard en Jacqueline

• 29 November 2010 - 19:03

Geannen:

druk bezig met sint en piet, dat gaat gewoon door hoor!
    er ligt een klein laagje sneeuw,koude wind, vanavond al schaatsen op natuurijs in Noordlaren.
    groeten Ma

• 29 November 2010 - 19:22

Egbert & Jeanette:

Als jullie weer thuis zijn wil ik met alle liefde weer eens een lekkere en superverse pan erwtensoep maken oke? :-) En als jullie even doorgeven waar jullie de schaatsen hebben liggen, dan halen wij ze hier wel even voor jullie uit het vet. Over een dag of elf zo van de fiets op de schaats! ;-)

• 29 November 2010 - 19:45

De Buurtjes:

vanuit een koud Meppel, dit berichtje. Vooral veel met de auto op pad.. fietsen is wel heel koud hier!!! Vanochtend met buuf een kopje koffie gedronken. Verder hebben we het druk aan beide kanten van de oprit, maar dat is een goed teken. Over 11 dagen fietsen jullie hier alweer de straat in, om dan vervolgens te kunnen schaatsen... liefs, ook van Sint en Piet, want die zien jullie dit jaar niet!!

• 30 November 2010 - 07:27

Patricia:

hallo lieve fietsgangers

wat moet je daar nu op zeggen!!! . geniet verder. zijn benieuwd naar de verhalen

groet noud en patricia

• 30 November 2010 - 08:20

Annerie:

Hallo sportievelingen!

Wat een leuke reisverhalen zeg. Het klinkt allemaal als een hele ontspannende sportieve vakantie!
    Jullie zullen straks mooi afsteken bij onze witte koppies :-), vandaag heb ik de snowboots maar even aangetrokken om door de sneeuw te banjeren, haha.
    Veel plezier daar in 28 graden!!

Groetjes Annerie