Fietsdag 3 - Reisverslag uit Fang, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu Fietsdag 3 - Reisverslag uit Fang, Thailand van eduardenjacqueline - WaarBenJij.nu

Fietsdag 3

Door: Jacqueline/Eduard

15 November 2008 | Thailand, Fang

Vrijdag half 9 uit het resort vertrokken. een klein half uurtje later alweer van de fiets af om de olifanten te bekijken. Eerst het badderen bekeken en later een leuke show waarin van allerlei stunts uit werden gehaald met grote boomstammen. De show werd geopend (en gesloten) met het hijssen van de vlag door de kleinste olifant; deze maakte ook een leuk schilderij. Er werden door de olifanten flesjes in een afvalemmer gedaan en hoedje op het hoofd van de trainers teruggezet. We hebben zelf een kort ritje gemaakt op de olifant. lekker dicht langs de afgrond... (jacq moest de hand van eduard vasthouden; hij vond het maar niks zo dicht langs de afgrond maar we vonden het allbei een geweldige ervaring. Volgens ons is de olifant er goed van afgekomen...
Daarna doorgefietst naar Chiang Dao. Jacq ziet de afslag over het hoofd want de shellpomp in de routebeschrijving bestaat niet meer(tip voor Awol). Toch zijn we bij de grotten beland die we hebben bekeken op handen en voeten. Spekglad, bloedheet, pikkedonker maar erg mooi. Onze bungalow (the honeymoon suite) bij Malee's lag midden in de jungle. Na een nacht in coma gelegen te hebben zijn we vandaag verder gefietst over de autoweg 107 naar Fang (2 routedagen in 1 dag afgelegd totaal 90KM). Het eerste stuk was prachtig; geweldige natuur. Bergje op en af; het laatste stuk, na een 5 kilometer lange klim (7%) een geweldige afdaling en daarna nog 30 kilometer vlak en erg druk. Nu in Fang bij een simpel restaurant noodles en rijst gegeten incl cola voor E 2,00 samen.

• 15 November 2008 - 12:32

Marjon Schor:

Hallo Eduard en Jaqueline,
    Wat maken jullie een fantastische tocht, leuk om zo mee te mogen genieten, veel plezier verder en wel voorzichtig hoor(met die afgronden!) groetjes uit kil Nederland! Marjon

• 15 November 2008 - 12:50

Femmie:

de vorige verslagen aan je moeder voorgelezen vanmorgen de hartelijke gr. de konijnen groeien goed zei ze dat komt voor de kerst wel goed. groetjes uit zwolle

• 15 November 2008 - 15:43

Rina:

Hallo Eduard en Jacquelien, leuk om te volgen wat jullie allemaal meemaken. Als ik het lees kan ik er bijna beelden bij zien, zo goed is het omschreven. Fijne vakantie verder

• 15 November 2008 - 18:59

Cees & Janke:

Hallo Ed & Jacq, long time no see no hear, volgens ons gaat ie lekker daar, en leuk voor ons om dit alles vanuit de luie stoel te volgen. Geniet ervan wij weten wat het is, maar helaas weer aan het werk.
    We volgen jullie, groeties uut Meppel.
    Cees & Janke

• 15 November 2008 - 19:00

Noud En Patricia:

om het verhaal van de grotten hebben we hartelijk gelachen ; het had ons reisverslag kunnen zijn! en..... al verslaafd aan het fietsvakantie houden op deze manier?? hier bestaan namelijk geen afkickcentra voor!! groet \Noud en patricia

• 16 November 2008 - 13:24

Johanneke:

Hey Edje en Jacqueline,
    Heb net al jullie belevenissen tot nu toe ff gelezen en alles klinkt meer dan goed :) Super hoor! Veel, heel veel foto's maken zodat we een beetje mee kunnen genieten!!
    x Jo

• 16 November 2008 - 13:34

Jacob:

Hoi Jacq en Ed.
    Leuk om te lezen hoe het gaat en zie dat jullie genieten en veel zien.
    Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie.
    Nog veel fietsplezier.